تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است رونمایی از پرتره جدید نقاش جنجالی عاشقانه‌های حبیب روی بوم تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر
سرخط خبرها

آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۸۱۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: طی دو سال گذشته برنامه‌ای تحت عنوان «نذر امام علیه السلام» به صورت مستمر راه اندازی شده است که تا کنون ۱۶۰۰ نفر از مردان و زنان زندانی جرائم غیرعمد مالی آزاد شدند.

محمدحسین استادآقا در گفتگو با شهرآرانیوز، امروز در حاشیه آیین آغاز و بهره برداری از ۱۵ پروژه خدمات رسان آستان قدس رضوی که در روستای هندل آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان ۱۵ پروژه در ۱۴ استان و ۳۰۸ روستا با محوریت روستای هندل آباد که در ۳۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد با دستور تولیت آستان قدس رضوی یا به بهره برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود. 

استادآقا با بیان این مطلب که تعداد عملیات‌های عمرانی و پروژه‌های خدماتی در روستا‌ها به ۳۰۸ روستا در سطح کشور می‌رسد، تشریح کرد: ۵۰۰ چاهک کشاورزی در ۵۰ روستای سیستان و بلوچستان که حدود ۱۶۰۰ هکتار زمین کشاورزی را زیر کشت می‌برد، ۲۵۰ مخزن ۵۰۰۰ لیتری آب شرب در ۲۵۰ روستا احداث شده است که امروز آبگیری‌شان شروع می‌شود و در ۸ روستای خراسان رضوی امروز عملیات عمرانی‌شان در حوزه آسفالت معابر، لوله کشی آب کشاورزی و ... شروع می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ۴ عملیات عمرانی و خدماتی که در روستای هندل آباد افتتاح شد، ادامه داد: امروز در روستای هندل آباد ۴ پروژه عمرانی و خدمات رسان به بهره‌برداری رسید، در روستای حسین آباد جنگل، لوله کشی آب کشاورزی به بهره‌برداری رسیده و آسفالت معابرش امروز شروع می‌شود. در روستای امرغان، کمایستان، برزش آباد و روستای کچولی سرخس هم امروز عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز می‌شود. در مجموع عملیات عمرانی روستایی‌مان ۸ روستا در خراسان رضوی است. 

مدیرعامل بنیاد برکت بیان کرد: برنامه‌ای نیز به عنوان "نذر امام علیه السلام" به صورت مستمر با هدف آزادسازی مردان و زنان زندانی جرائم غیرعمد مالی از سوی آستان قدس رضوی طراحی شده است. 

استادآقا عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۶۰۰ نفر طی دو سال گذشته آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند. امروز نیز به صورت همزمان ۱۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ۱۰ استان با پرونده‌ای به ارزش ۶۵ میلیارد تومان با دستور تولیت معزز آستان قدس رضوی آزاد خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ی مستمری نیز با عنوان "هدیه امام" جهت اهدای جهیزیه نیز در دستور کار بنیاد کرامت رضوی قرار گرفته است و امروز در مرحله‌ی اول سال ۱۴۰۳، ۱۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود. 

وی افزود: برنامه‌های متعدد دیگری نیز در راستای خدمت رسانی به مردم داریم که تا دهه‌ی ولایت به تدریج به بهره‌برداری خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->